Salut Stefanie

SALUT MATHIS

Wat had ik veel plezier toen ik in december de stempels voor dit geboortekaartje mocht ontwerpen!
De ouders wilden graag een 'groente-familie'. Ik maakte uiteindelijk twee verschillende versies, een Familie Prei en een Familie Biet.
De bietjes wonnen, en ik moet zeggen dat ik erg blij ben met het totaalplaatje.

Zodra hun zoon Mathis was geboren kon ik aan de slag met het snijden van de stempels (ze wisten namelijk nog niet of het een jongen of meisje werd) en werden zsm hun kant op gestuurd samen met de stempelkussens. De ouders gingen het stempelen namelijk zelf doen en vonden het een heerlijke klus.
Zelf stempelen van (geboorte)kaartjes is dus ook zeker een optie!
Welkom babyboy Mathis!

[ENGLISH]
Boy, did I have fun when I was asked to design these stamps!
The parents asked me to design a vegetable family for the birthcard of their child. I had made to versions: Family Leek and Family Beetroot and in the end the Beetroot family won. I love all of it, beautiful colours, the sweetness and the humour.
They did the stamping theirselves, so I just designed the stamps for the card and carved them when babyboy Mathis was born. The stamps come with inkpads, of course.
Welcome babyboy Mathis!








No comments:

Post a Comment