Salut Stefanie

COUNT DOWN


Oh, lieve 151 donateurs die samen maar liefst 166 hebben gedaan: ik ben zo blij met jullie!
De laatste vier dagen van mijn Crowdfund beestenboel zijn ingegaan!
De teller staat op moment van schrijven bijna op 90% dus mijn dieren en ik hebben goede hoop :>)

Vorige week ontving ik het goede nieuws dat het VSBfonds mijn crowdfund project steunt met maar liefst 500 euro, daar ben ik ongelooflijk blij mee en trots op!
Het VSBfonds vindt het belangrijk dat zoveel mogelijk mensen kennismkaen met, meedoen aan en genieten van kunst en cultuur. In samenwerking met Voor de Kunst heeft het VSBfonds een speciale beleidslijn ontwikkeld voor makers die zich voor het eerst aan het publiek willen tonen, genaamd 'De Nieuwe Maker'.

Verder heb ik ook mooie promotie gekregen van Flavourites, lees hier wat zij schreven over mijn crowdfund!
Nog leuker dat ik eind november op Flavourites Live aanwezig zal zijn en workshops zal geven. Daarover later meer!

Nu eerst de Crowdfund succesvol afronden: de laatste loodjes! Mocht je me willen supporten, NOW is the time! Alle Bee(s)tjes helpen :>)

https://www.voordekunst.nl/projecten/6084-beestenboel


[ENGLISH]
The Crowdfund Countdown has begun!
Only four days left to support my project, I am so proud to tell you that me and my animals are nearly there! Almost 90% down, the last 10% to go.
If you want to support: now is the time!

https://www.voordekunst.nl/projecten/6084-beestenboel






No comments:

Post a Comment